Seriovy port PC

Lubor Otta butan
Středa Březen 17 11:50:41 CET 2004

  Nazdar konference,
hledal jsem neco v archivu konference a narazi jsem na pripominku ohledne
IRQ serioveho portu. Taky mam podobny problem, je to, jak je psano dole,
zpusobeno driverem windows. Ma otazka zni: "Je NEKDE pristupna opravena
verze tohoto driveru ?". Celkem se opravdu obcas hodi mit vic nez 2 seriaky
(...dobre, sem linej prepojovat kabely........ :-)

Ale pozor, nemus? to b?t jen soft probl?m, ?ada karet ze serialem ktere jsem prohlizel nem? na IRQ v?stupu otev?en? kolektor, tak?e nastavit stejne IRQ na dvou ryzn?ch kartach nemusi fungovat proste nikde!
Lubor