Zvukove karty... ?!

Lubomir Koukal koukal
Středa Březen 17 11:50:40 CET 2004

Jo, jo - nova modni vlna.
Zvukovky jsou uz temer vyhradne bez vystupnich zesilovacu,
tedy urcene pro aktivni repro - s tim toho moc nenadelate a duvod k
reklamaci to neni urcite.

L.Koukal

-----Original Message-----
From: Andy Jancura [mailto:andy_jancura@hotmail.com]
Sent: Wednesday, August 30, 2000 10:24 AM
To: Multiple recipients of list
Subject: Zvukove karty... ?!

Prajem pekny den,

dostal som novu zvukovu kartu ForteMedia 801 PCI. Dost som sa jej potesil,
myslel som totiz, ze pri spustenych simulaciach budem moct pocuvat aspon
trochu hudby, bez toho, aby PC bolo na konci svojho vykonu...

Po pripojeni pasivnych boxov som ale zistil, ze oproti starej ISA zvukovke
je max. hlasitost tak tretinova. Na doske nie su osadene nejake IO a par
odporov je premostenych prepojkami. Teda asi nie je osadeny nejaky buffer
vystupneho signalu. Chcel by som sa preto spytat, ci niekto nahodou nemate
verziu danej karty s osadenym vystupnym bufferom a nebol by ochotny mi
poslat aspon typ svaba, ktory tam treba osadit. Budem mu velmi vdacny.

Dakujem.

A.

p.s.: Predavac mi povedal, ze podobne je to aj na original soundblasteri a
preto nechce moc pocut o vrateni.
Je to dalsia z modnych vln???