Zvukove karty... ?!

Andy Jancura andy_jancura
Středa Březen 17 11:50:40 CET 2004

>Jo, jo - nova modni vlna.
>Zvukovky jsou uz temer vyhradne bez vystupnich zesilovacu,
>tedy urcene pro aktivni repro - s tim toho moc nenadelate a duvod k
>reklamaci to neni urcite.

To by nebolo az take zle. Ale mohli by aspon napisat na obal, ze to nie je
pre pasivne repraky...

To by mi bolo potom hned jasne, ze si mam kupit rovno aj aktivne bedne a
mohol som si usetrit jeden vecer zabity rozoberanim pocitaca a cestu do
obchodu. Okrem toho pribudne na stol este par dalsich kablov a dalsi
rozbocovak v zasuvke. To som si potom mohol rovno kupit nejaky noname
diskman a cenovo to vyjde uplne tak isto...

>Ale co teda je na vystupech? protoze obycejne nemam problem
>žzivit z linkového vystupu sluchatka od walkmena. a zatim to
>prezili vsechny zvukovky.

Sluchatka nie su problem, tie to v pohode utiahne. Na vystupe je v mojom
pripade niekolko sikovne prispajkovanych SMD prepojok a nejake RC filtre.
Horsie je to s pasivnymi reprakmi. Tam to uz nestaci.

A.