znovu OrCAD 9

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 11:50:39 CET 2004

At 20:31 29.8.2000 +0200, Jakub Ladman wrote:
>Tak se smiruji s nekolikaminutovym cekanim na spousteni jednotlivych modulu
>OrCADu 386+, protoze v devitce nedovedu nakreslit ani carku, na importovane

>PS: Kdyz si predstavim, jak dlouho mi trvalo se opravdu dobre naucit
>pracovat se starsimi verzemi, a ted je to k h..., je mi z toho skoro do
>breku.

Teda ne ze bych ti tuhle pakarnu pral, ale mam radost, ze nekdo dalsi skoncil uplne stejne jako ja. Orcad 9 je opravdu pekna slatanina. Ja uz ty boje s nim vzdal a mam radsi jeste jeden pocitac na Orcad 386. Je to jednodussi nez se snazit neco kreslit v Orcadu 9 ;->. Plne s tebou citim ...
S pozdravem		with best regards
                EZA-TV Vrchlabi
   Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
   Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
   543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
   Czech Republic            http://www.krkonose.cz/eza-tv