HC11

David Belohrad belohrad
Středa Březen 17 11:50:38 CET 2004

Diky diky diky - a stop. Uz mam v podstate vsechno co jsem potreboval (vcetne
kontaktu na tebe Petre). Ja totiz vubec nejsem jisty, jestli ten procesor nakonec
pouziji. Momentalne jsem ve fazi ze "vybiram vhodny", protoze se zda, ze pro
momentalni ucely na to me oblibene S53 a S8252 nebudou stacit. Tak vyhlizim vhodny
procesor, ktery ma zadarmo vyvojove nastroje. Pokud pro nejaky procesor existuji
jenom komercni programatory apod, je to k neuzitku.
d.