HC11

Andy Jancura andy_jancura
Středa Březen 17 11:50:37 CET 2004

Motorola sama o sebe zije z toho, ze predava temer vsetku svoju produkciu na
vagony. A z toho potom plynie, ze ak si uz raz niekto kupi vagon cipov, tak
par drobnych na nejake to prostredie sa uz len niekde najde...

Ale ako vidim, asi velmi chces do tej HC11... Ked sa mozem spytat, zistil si
si uz ako je to s dostupnostou povedzme 5 kusov a kolko asi tak stoja? Moje
skusenosti su take, ze min. balenie, teda 25 a ak (su idealne na sklade)
budu o mesiac, tak potom si na tom velmi dobre.

Nechces sa pozriet napr. na 18Cxxx od Microchipu? Vykonovo to vyjde rovnako,
asembler je velmi podobny na HC11.

A.

p.s.: nejako mi blbne hotmail, tak mi prosim prepacte prazdne maily