HC11

David Belohrad belohrad
Středa Březen 17 11:50:37 CET 2004

zjistoval jsem samozrejme i tuto okolnost, poptaval jsem v gesu neco - tedy
min. mnozstvi kusu - zatim mi neodpovedeli, nicmene v jejich ceniku (v tom
maloobchodnim, tj. predpokladam kusovy prodej) jsou asi 4 druhy HC11. Ovsem
otazkou porad zustava dodaci lhuta. Samozrejme se rad podivam i po jinych
obvodech. PICy taky nejsou k zahozeni...
d.