Simulator 8051

František Žabecký zabecky
Středa Březen 17 11:53:27 CET 2004

Zdravim Vas,

V?clav Hru?ka wrote:

> Zdravim vsechny vyvojare,
>
> shanim nejaky dobry hw simulator 51. Koupil jsem si
> od ELNECu TEMU52, ale po prostudovani dokumentace jsem
> zjistil, ze slibovana 100% emulace nejak skripe.

Nenasiel som jediny material, kde by  bola zarucovana 100%
emulovatelnost pomocou T-EMU52 (ak by zarucoval plnu emulovatelnost,
urcite by nestal 4000Kc).

> Hlavne se nedaji pouzit vsechny vyvody a cast RAM
> je zabrana simulatorem.

Presne 2 IO piny a 7 bajtov z RAM

>V drtive vetsine se vzdycky
> zaplacaji vsechny vyvody a pak uz neni co simulovat.
> Taky je dost neprijemne porad preprogramovavat proc.
> v simulatoru.

Myslim, ze aj v ostatnych emulatoroch treba 'cosi' neustale
loadovat (vo vacsine pripadov RAM). Pokial by data mali ist
priamo z PC do 'emulacneho procesora', potom to zrejme nebude
real-time emulovanie.

> [...]
> s deskou. Dost spatne se pak daji odchytavat externi
> preruseni :( Snazil jsem se nahrat do Keilu zdrojak
> v assembleru, ale nedonutil jsem ho aby zobrazoval
> mezi radky i nezkompilovane radky tak jak jsem to
> napsal i s pokecem. Jde to jenom v C51.
>
> Videl jsem simulator na AVR kde v simulatoru mel procesor
> vyvedenu ROM na dalsi piny a ty byly propojeny s PC, takze
> slo pekne simulovat ROM a nutit procesor aby sel podle kroku
> a daly se zobrazovat registry stavove slova atd.
>
> Existuje jeste nejaky jiny program na odladovani 8051
> ktery by dovedl simulovat program podle zdrojaku psanem

Pokial chcete 100% emulator skuste sa pozriet do Sdelovacej
Techniky (zo zahranicnych casopisov Vam odporucam
Circuit Cellar Ink) je tam dost ponuk emulatorov, z ktorych si mozte
vybrat to co Vam vyhovuje. Musim Vas upozornit ze ceny sa pohybuju od
30000 Kc (Sk) vyssie.

--
S priatelskym pozdravom,
Frantisek Zabecky, vyvojovy pracovnik

E L N E C,  s.r.o.
Office:	Petrovanska 36, PRESOV, Slovakia
Mail:	Post 5, P.O.Box 22, SK-080 05 PRESOV, Slovakia
tel.:	+421-91-7731007 (from USA: 011-421-91-7731007)
        +421-91-7734328 (from USA: 011-421-91-7734328)
fax:	+421-91-7732797 (from USA: 011-421-91-7732797)
WWW pages: http://www.elnec.sk