I2C

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:53:27 CET 2004

To jsem ale napsal pekny blabol, nebo jsem umazal prilis mnoho puvodni
zpravy? Upresnuji:

Chtel jsem rici, ze I2C single master, ktery nemusi nekam pospichat, se da
emulovat bez problemu softwarove. Emulovat slave je horsi, i kdyz muzeme
vyuzit externi preruseni, aby program nemusel travit veskery cas sledovanim
SCL. Vzhledem k tomu, ze velke pameti zrychlily hodinovy kmitocet az na
1MHz, tak uz zacina byt malo casu i na implementaci single master. PICy na
tom nejsou o mnoho lip nez '51, za 1us mohou udelat max 5 instrukci, snad
Scenix by mohl drzet krok... Naproti tomu hardware se muze postarat o
detaily protokolu, takze procesoru staci jednou za 8 bitu (~9us) zadat
prislusna data a precist ACK.

>Neni, pokud nemusi master pekne rychle slapat, nebo pokud to nema byt
slave. Pak je lepsi sverit se hardware.

J. Hanzal