I2C

TomasR tomcopy
Středa Březen 17 11:53:26 CET 2004

>Chtel jsem rici, ze I2C single master, ktery nemusi nekam pospichat, se da
>emulovat bez problemu softwarove. Emulovat slave je horsi, i kdyz muzeme
>vyuzit externi preruseni, aby program nemusel travit veskery cas sledovanim
>SCL. Vzhledem k tomu, ze velke pameti zrychlily hodinovy kmitocet az na
>1MHz

S tim plne souhlasim. Ale... Pokud pouzivam I2C pro operace prave s EEPROM,
tak si casy nastavim, aby mi cela aplikace klapala tak, jak potrebuji ja. To
jestli
vyuzivam maximalnich moznosti EEPROM je vec druha. Ale kombinace preruseni
a takt 10 ci 20 MHz je dosti silna " zbran " a vetsinou postacuje.

>tom nejsou o mnoho lip nez '51, za 1us mohou udelat max 5 instrukci, snad
>Scenix by mohl drzet krok... Naproti tomu hardware se muze postarat o
>detaily protokolu, takze procesoru staci jednou za 8 bitu (~9us) zadat
>prislusna data a precist ACK.

Ono skutecne zalezi na konkretni aplikaci. Pokud procesor blbne a nevi kam
driv skocit, tak je lepsi hw podpora. Ale kolik aplikaci je takto casove off
?

Tomas