Krokovy motor v FDD 5.25" - vysledky zkousky

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 11:53:26 CET 2004

At 15:36 2.4.2000 +0200, Petr Simek wrote:

>Zdravim
>
>jen pro informaci - zkusil jsem ten motor 4x4x3cm Teac z 5.25" floppyny
>a ziskal jsem nasledujici poznatky -
>
> 5deka zdvedne v pohode. 7deka uz ma co delat - vrci.

No ja bych ti poradil, ale pokud jsi ortodoxni elektrikar, tak si asi budes tukat na celo : Na nasi vrtacce je zvedani hydropneumaticke: pres dvoucestny elektroventil se stlacenym vzduchem pretlacuje hydraulicky olej v pistnici a ta zveda vreteno nahoru a dolu. Pro tvoje ucely by to bylo naprosto vyhovujici a levne ( pokud bys pouzil pouze vzduch, tak vubec).
S pozdravem		with best regards
                EZA-TV Vrchlabi
   Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
   Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
   543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
   Czech Republic            http://www.krkonose.cz/eza-tv