nekolik RS 232

Jindřich Franc franc
Středa Březen 17 11:53:26 CET 2004

"zd.sn" wrote:

> Zdravim,
> Resim takovy problem . Mam nekolik krabicek z kterych leze rozhrani RS 232 a
> chci je vsechny propojit na port PC. Problem je v tom ze nevim jak to budu z
> PC ridit. Komunikace mezi PC a jednou krabickou funguje tak ze si da signal
> DTR a krabicka vysype data. Neni nejake standardni rozhrani, myslim uz
> vymyslene , kde bych pripojil nekolik RS 232 a ono se postupne po kazdem DTR
> ....  pripojovalo k jednotlivym zarizenim a sypalo oznacene nezamene pakety
> ? Jde o to abych nedelal neco co uz existuje.
>
> Dik
> [...]

Stejn? probl?m jsme ?e?ily s t?m, ?e dosah za??zen? byl cca 1km. Tak?e jsme pou?ily p?evodn?ky RS232 - RS422, k tomu je
je?t? u PC krabi?ka s dekod?rem, kter? z paraleln?ho portu vyb?r? jednotliv? za??zen? a s t?mi pak odkomunikuje.
Nev?hodou je, ?e ke ka?d?mu p?evodn?ku mus? v?st samostatn? v?b?rov? sign?l a taky to n?co stoj?, cca 2500,- na ka?d?
p?ipojen? bod.
Jind?ich Franc                    mailto:franc@elsaco.cz
ELSACO - Ing.Jindrich Franc       http://www.elsaco.cz
Polepska 724, 280 00 Kolin 4      http://www.elsaco.asysijd.cz
tel.: +420 321 (7) 27 753
fax.: +420 321 (7) 27 759         m??ete mi ps?t i ?esky ISO-8859-2