Komunikace s PSION - doplneni

Ing. Hynek Sladky sladky
Středa Březen 17 11:53:25 CET 2004

Dobry den,

podobne dotazy se vyskytovaly na PSION konferenci, ale myslim, ze jsou do
znacne miry mimo, nebot postavit vubec nejake rozhrani vyzaduje dobrou
znalost HW PSIONa. Jedna se totiz o dost rychly seriovy synchronni prenos v
12bit paketech (256kbit/s - 3,6Mbit/s). Delal jsem nejake pokusy s hradlovym
polem (na nem se dobre bastli...) a nejnovejsi take s PIC16F84 a funguje to
(z hlediska PSIONa to je vsak dost neciste, nebot se obchazi operacni system
a komunikuje se primo s HW! - je to HW zavisle reseni a bude fungovat jen u
jedne rady PSION). Ale to je zatim jen polovicate reseni, nebot jsem nenasel
popis protokolu na RS-232 pro std. PSIONi komunikaci (pripojeni PsiWin nebo
RCom).

Hynek Sladky.