Disassembler

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:53:25 CET 2004

>nasiel som ten dissasembler (u seba na disku;) takze ak je zaujem mozem
poslat. spakovane
>to ma asi 20kB a je tam disasembler na 12bitove a 14bitove picky

Jestli je to puvodne z www.dontronic.com, tak ten ma nejake mouchy, dava na
zacatek programu nesmyslne org 3, a nezna, tusim, jmena registru.

Vzhledem k jednoduchosti strojoveho kodu jsem si napsal tuhle malickost v
cecku, bude-li zajem, dam na web. Ovlada jmena specialnich registru a
pouziva je v disassemblovanem kodu, takze nemusite listovat manualem, co
znamena bsf 3,0.

Dale je k dispozici i disassembler z GNUPIC projektu, homepage
http://www.gnupic.org/ .

J. Hanzal

Electronical devices for chemical laboratory, custom electronics design
Snail Instruments                      Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                           phone/fax: +420-311-24433
266 01 Beroun                          e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                         URL: http://www.vitrum.cz/snail/