Monitor Monsoon

milan.klesa@ct.cz milan.klesa
Středa Březen 17 11:53:24 CET 2004

Ahojky lidicky...

>-----P?vodn? zpr?va-----
>Od: KRIZP1
>Odesl?no: 4. dubna 2000 14:52
>Komu: hw-news
>Kopie: KRIZP1
>P?edm?t: Re: Monitor Monsoon
>
>O te kvalite bych se mozna hadal (jednu tuhle 15-ku jsem mel doma a
>pomerne za kratkou dobu se ji zacala snizovat ostrost - dost brutalne
- a
>podani barev taky nebylo nic moc), ale rozhodne je skoda cokoliv
vyhazovat
>(kdyby jste to videli u nas doma 8-#).
U nas doma to neni o nic lepsi .-)

Jinak kdyz uz jsme u tech monitoru.. nejak se mi an mem 15 palcovem
Noname (nebot
jsem nikde nenasel oznaceni vyrobce ani nic podobneho) zacal chvet
obraz a taky se trochu
krivi... Zatim do toho teda jde koukat, takze jsem v tom nic
nepodnikal, ale predpokladam,
ze v lete az bude zase trochu hic se to jeste zhorsi (zatim co jsem
okoukal tak je
to nepatrne teplotne zavisle). Ale k veci na co se ptam. v cem by asi
mohla byt chyba...
to ze mam obraz trochu nakrivo bych videl na spatne nasezene
vychylovacky
(jeste jsem monitor otevreny nemel, ale predpokladam jistou podobnost s
TV)
ale to ze se obraz chveje (nejznatelneji v pravem dolnim rohu) nevim
kde hledat...

ByE milan(milan.klesa@ct.cz)