DSP procesory

Ota Kehar OKEHAR
Středa Březen 17 11:53:23 CET 2004

> Zkus stranky Texass Instrument
> Sveho casu produkovali DSP's a davali nejake CD zdarma s touhle tematikou.
> Pokud se Ti to nepovede, mozna bych ho jeste doma nasel. Kdyz tak se ozvi...

Na strankach Texasu jsem uz byl mnohokrat a nic, co by pomohlo
vyresit muj problem jsem nenasel. Ja jsem ten dotaz psal do
konference jako takovou zachranu. Samozrejme, ze kdyz pouzivam nejaky
obvod od nejake firmy, tak se drive nez neco nekam pisu, podivam na
jejich stranky, neni-li tam neco uzitecneho.

                                S pozdravem Ota

   Ota  Kehar - student FEL           E-Mail: okehar@students.zcu.cz
              - astronom amater                OtasK@email.cz
Faculty of Electrical Engineering   HomePage: (Astronomicky koutek)
  University of West Bohemia              http://home.zcu.cz/~okehar/