nekolik RS 232

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:53:22 CET 2004

On Thu, 6 Apr 2000, zd.sn wrote:

> Zdravim vsechny,
> Diky za typ. To je na moji aplikaci opravdu drahe.
> Myslel jsem ze existuje nejake elegantni reseni. Asi zvolim nekolik
> prevodniku a procesoru 2051 a udelam komunikaci z jednoho do druheho
> retezcovite. Posledni pujde do PC. Snad se to povede.

V tom pripade by mozna slo neco na zpusob - pro kazdy port tristavovy
budic in 4bity a dvoustavovy budic s pameti out 4bity vse na RS232
urovnich napajene +-12V. Ty budice by byly na jedne strane spojene a
zapichle do PC a zapinaly by se nejakym ENA nebo OE signalem - v
neenablovanem stavu by si vystupni budice pamatovaly posledni nastaveni
a vstupni by byly ve stavu vysoke impedance.

Pokud by tohle zarizeni nebylo mozne ridit dalsim portem, tak by slo
dat na TX od PC jeste ATMEL a ten by enabloval budice jednotlivych
portu. Cihal by na vyslani urcite sekvence znaku - tedy pokud by nevadilo
ze ta sekvence vyleze i na prave enablovany vystup.

|                             petrsi@jcu.cz                              |