GSM reader

Pavel Novak paja.novak
Středa Březen 17 11:53:22 CET 2004

Pro drobne nastineni situace:

ja to nemam ale videl jsem ze to chodi

to ze je SIM chranena na 15 layeru se vi  le ty dve dulezity cisle z ni dou dostat,
nevihodou je ze to dost dlouho trva typicky prej osm hodin (a kerej kamos vam na osm
hodin puci Simku)

simulace ty duplikovane simky se dela pomoci PC

co se tyce 2 telefonu v idle stavu ci volajicich, to zrejme nepudu z duvodu ochrany
operatora

Howght PajaX