nahrada MAA436

Mgr. Őremr Petr Petr.Sremr
Středa Březen 17 11:53:21 CET 2004

> Date:          Fri, 7 Apr 2000 12:32:37 +0200
> From:          "Pavel Krejci student" <xkrejcip@feld.cvut.cz>
> To:            Multiple recipients of list <hw-news@list.gin.cz>
> Subject:       Re: nahrada MAA436

> Zdravim

> Nejak jsem nepodchtytil tu prvni zpravu, ale pokud jde jen o par
> kousku, tak jich nekolik mam doma zbytecne. Muzu vymenit treba
> za velkou cokoladu s orisky :->

Taky jsem nepochytil tu puvodni zpravu, ale mam dobre zkusenosti i s
MOC4041 od Motoroly. Je to optotriak spinany v nule, umoznuje spinat
proudy do 100mA. Pro vyssi proudy je mozno pripojit externi vykonovy
triak. Bez problemu spina i indukcni zatez (motor). I cena je
prizniva, okolo 40 Kc. Zkousel jsem i zapojeni s U217B, ale spinani
indukcnich zatezi (jiz zminovany motor) mi nebehalo.