RS 485 + komunikacni protokol ?

Straka Matus magpie
Středa Březen 17 11:53:21 CET 2004

> Narazite na velky problem, UART v PC neumi tento rezim. Respektive, pokud
> uvazujete s pevne nastavenym-schozenym paritnim
> bitem, UART v PC nedokaze vyslat platna data. Paritni bit po prestaveni v
> UARTU bude nekorektni. Odskouseno az do 16C550.

To je nejaka haluz. Mne chodi bez problemov 9-bitova seriova komunikacia.
Seriovy port je na Pentium boarde, teda 16550. Program je napisany pod
Borland C++ 3.1. Modifikujem priamo porty,
a chodi mi vsetkych 5 druhov parity (parna, neparna, znacka, medzera, ziadna
parita). Vyuzivam to pri adresacii 8051 pre multi-CPU zbernicu.

Matus Straka