Disassembler

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:53:21 CET 2004

>Bol som velmi rad, ze som sa dostal k tomu disassembleru. Ale pri pokuse o
jeho
>pouzitie som nebol uspesny, pretoze mi vzdy vyhlasil chybu  "Cannot find
device
>(NULL) ". Neviem, ci som urobil chybu ja, ale zatial som bol pri vsetkych
>pokusoch neuspesny. Za pomoc vopred dakujem.

Je treba mrknout trochu do zdrojaku, program musi mit dva parametry, prvni
je typ procesoru, druhy hex soubor, ktery se ma prelozit. Pokud je uveden
jako treti parametr nazev *.lst souboru, pak se pouzije, jinak se vypisuje
na stdout. Exe byl prilozen spise pro uplnost.

disaspic 16F877 test.hex test.lst

J. Hanzal