AD7715

PaPouch papouch
Středa Březen 17 11:53:21 CET 2004

> Prosim Vas, kde sa da zistit na www-stranke zoznam vybehovych obvodov?
> Skusal som pod "obsolete products" a nahrada sa neobjavila.

Ja jsem to slysel od nich loni na seminari v Brne, ktery poradal Amtek.

> Chcel by som sa opytat, preco si myslite, ze sa im nepodaril?
> Pouzivam totiz uplne bezne 24-bitove prevodniky z radu AD77xx uz par
rokov,
> a vzdy sa mi podarilo dostat z nich to, co bolo v katalogu.

Ja jsem s nimi taky nemel problemy, ale mam zkusenost, ze chybnou komunikaci
se AD7715 se da prevodnik uvest do stavu, kdy je treba vypnout napajeni. To
se pak v hotove aplikaci neprojevi, ale pripada mi to divne.

Velmi si vsak stezovali lide, kteri meli k AD7715 pripojen krystal (je jsem
mel vzdy externi hodinovy signal), ze oscilator kmita velmi slabe a dochazi
k jeho vypadkum. Opet bylo pak treba vypnout a zapnout.

To jsem vsechno vyposlechl v diskuzich na vyse zminenem seminari.

AD7705 je taky levnejsi a subjektivne se mi zda klidnejsi, ale to muze byt
jen jinymi aplikacemi. Bohuzel, jako vstupni sledovac ma zesilovac, ktery
neni ani trochu rail to rail.

S pozdravem
Pavel Poucha