RS 485 + komunikacni protokol ?

zoodiskus@mbox.vol.cz zoodiskus
Středa Březen 17 11:53:21 CET 2004

>A co takhle udelat totez, ale misto 9 bitu >pouzivat 8 a to, co dela pro 9
>bitu hardware nahradit pro 8 bitu >softwarem? Samozrejme prenasena data jsou
>omezena na 7 bitu, ale to by nemuselo >predstavovat zasadni problem.

Netvrdim, ze to neudelam, ale pokud neco dela hw, muze sw delat neco jineho a nevim kolik casu mi zbude na vyhodnocovani komunikace. Chtel jsem mit moznost oslovit zarizeni a naslednou komunikaci nezatezovat ostatni.

Nevite nekdo kde lze ziskat informace o Profibusu ?

Jakou nejvyssi komunikacni rychlost lze bez problemu pouzit u AT98Cxxx na 12MHz ? Jde mi opraxi, teorii znam.

Dekuji