RS 485 + komunikacni protokol ?

Kosta kosta
Středa Březen 17 11:53:21 CET 2004

Mam specifikaci, ale jen v tistene podobe. A kopirovat cca 200 stranek, no
moc se mi do toho nechce.
Jinak skuste hledat na webu.

Pro zbezne priblizeni dosti hruby popis:

-Datagram vzdy zacina definovanou sekvenci: SD, AS, AD, SD2
  SD - start delimiter - jedinecna hodnota
  AS - adresa zdroje
  AD - adresa cile (pisu to zpameti, mozna jsou ve skutecnosti adresy
prohozeny)
  SD2 - opakovani SD - stejna hodnota
- pokracuje paket dat, ten ma opet svou specifickou struturu
- nasleduje kontrolni soucet datoveho paketu
- a nakonec ED - end delimiter - opet jedinecna hodnota

Samozrejmne jsou specifikovany casy mezi dotazem a dpovedi, vse je jisteno
paritou, etc..
Je to velmi zhednodusene, celkova specifikace ma opravdu cca 200 stran.
Mam napsanou komunikaci pro MCS51 a pro wokna (W95/98/NT) s rizenim RS485

Kosta

kosta@iol.cz
             Kosta
             P.O.Box 38