No subject

Andy Jancura andy_jancura
Středa Březen 17 11:53:20 CET 2004

>Netvrdim, ze to neudelam, ale pokud neco dela hw, muze sw delat neco
>jsem mit moznost oslovit zarizeni a naslednou komunikaci >nezatezovat
>ostatni.

Ak potrebujete naozaj nieco co tu popisujete, tak vrele odporucam rodinu
68HCxx, uplne vsetky od 05 az po 16 podporuju veci, o ktorych sa Vam
nesniva. Problem adresacie napr. vyriesite tym, ze nastavite kdesi bit,
ktory podla hodnoty MSB bitu v datovom registri generuje prerusenie od
seriovej linky. A je uplne jedno ci je format prenosu 8 alebo 9 bitov.
Pokial to MSB nie je nastavene, logika serioveho portu prijaty znak zahodi a
cpu sa zbytocne nezatazuje.

A.

p.s.: Ale to je Motorola a nie xx51... :o)))