ProgATM52

pkuklinek pekuk
Středa Březen 17 11:53:20 CET 2004

S podobnym problemem jsem take zapasil. Nektere AT89C51 bez problemu, jine
presne podle popisu - vzdy svorne cele baleni. Po modernizaci software
(disketa UPG90?) trochu lepsi, ale nove typy (8252) dale s problemy. Po
dalsi konzultaci s dodavatelam (MITE) se ukazalo jako nejrychlejsi a
nejschudnejsi reseni pristoupit na jejich nabidku. Za vyhodnou cenu
(vyrobnich nakladu?) mi nabidli programator ATmega s tim, ze stary
programator obratem po obdrzeni noveho vratim. Vzhledem k rychlemu vyvoji v
teto oblasti bych se tomuto kroku stejne vbrzku nevyhnul.

S pozdravem Petr Kuklinek

pekuk@iol.cz