RS 485 + komunikacni protokol ?

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:53:20 CET 2004

>Netvrdim, ze to neudelam, ale pokud neco dela hw, muze sw delat neco
jineho a
>nevim kolik casu mi zbude na vyhodnocovani komunikace. Chtel jsem mit
moznost
>oslovit zarizeni a naslednou komunikaci nezatezovat ostatni.

To zatizeni snad nebude tak velke - pri preruseni od RX se otestuje jeden
bit a preruseni se ukonci. Kolik to muze trvat, 10us? Pri 9600Bd asi 1%
celkoveho casu.

>Jakou nejvyssi komunikacni rychlost lze bez problemu pouzit u AT98Cxxx na
12MHz
>? Jde mi opraxi, teorii znam.
Asi takovou, aby se prijta data stacila nejak vyhodnotit. Takze zalezi na
slozitosti vyhodnoceni, komunikaci obstarava hw, jehoz limity jsou
jednoznacne dany.

J. Hanzal

Electronical devices for chemical laboratory, custom electronics design
Snail Instruments                      Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                           phone/fax: +420-311-24433
266 01 Beroun                          e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                         URL: http://www.vitrum.cz/snail/