GSM reader

bohus.tabak@philips.com bohus.tabak
Středa Březen 17 11:53:19 CET 2004

pohoda, ja vlastne citacku mam aj kupenu, to som len konstatoval, ze to co som spachtlil,t ak mi nejde a
to ma stve;))

co sa tyka toho AR, tak tam boli hlavne veci k citackam telefonnych kariet a bolo to na paralelny port a ono
tam je trochu rozdiel, pretoze GSM komunikuje seriovym protokolom a predsa len sa to lepsie robi cez
seriak ako simulovat to cez paralelak. A hlavne po seriaku to ide aj pod NT;))

Bohus

inak cas asi nema nikto;))

paja.novak@sh.cvut.cz@SMTP@list.gin.cz on 10.04.2000 09:15:28
Please respond to hw-news@list.gin.cz@SMTP