Divny email

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:53:19 CET 2004

On Mon, 10 Apr 2000, PaPouch wrote:

> Dobry den,
>
> nevite nekdo, proc mi od minuleho tyden, jakmile napisu nejake Re: do
> konference, prijde navic mail tohoto zneni ???:

Protoze v konferenci je prihlasen nekdo komu neni mozne dorucit Vas
prispevek. A zrejme ma schranku na nejakem podivnem win maileru ktery
reportuje chybu Vam (autorovi prispevku) i kdyz Vas to vubec nezajima,
misto aby ji reportoval odesilateli (spravci konference) a ten dotycneho
vyskrtnul.

A mozna je vse jinak a je to blbe nastavene v konferenci kde odesilatel
je uveden autor prispevku a dotycny mailer se chova dobre - zalezi zda
respektuje Errors to: nebo ne (tam obvykle byva spravce konfery).

|                             petrsi@jcu.cz                              |