Nizkosumovy FET OZ

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:53:18 CET 2004

Tak ted zrovna ctu Assimova, celkem hodne, konkretne jeho 'detektivni'
romany z padesatych let o Lucky Starrovi. Docela o tom i premyslim, presto
se zda, ze k reseni problemu se zesilovacem jsem se nepriblizil ani o pid (:-(

J. Hanzal

>chce to vela citat, rozmyslat, skusat a tak.
>Riesenie je v podstate trivialne.

P. S. Se zkousenim je to nekdy problematicke, dodaci lhuty mene obvyklych
soucastek se bohuzel nepocitaji na hodiny ani na dny, ale spise na tydny,
vyjimkou nejsou ani mesice (kdyz si vezmete 100 kousku)... Takze postrceni
spravnym smerem by mi momentalne prislo velice vhod.