OT- Re: Nizkosumovy FET OZ

Andy Jancura andy_jancura
Středa Březen 17 11:53:18 CET 2004

>Zdravim,
>naprosto souhlasim. Z teto odpovedi mi take nebylo dobre, kdyz to >tedy
>reknu hodne slusne. Chapu takoveto reakce pokud se nekdo zapta >na pdfko
>napr. pro 7400 apod., kdy staci vlozit nazev do >vyhledavace. Nehlede k
>tomu, ze jsme na konferenci na www.hw.cz a na >tomto serveru jsou odkazy na
>vyrobce a i ke spouste dotazu je >odpoved primo na serveru. Jen to chce
>trosku namahy a par zlatych za >to pripojeni, kdy budu tyto informace
>hledat.
>J. Polivka
>jpolivka@mbox.vol.cz
> [...]

Vazeni pani,

ak sa Vas a aj ostatnych dotkla moja odpoved na email p.Jozefa, tak sa Vam,
a aj vsetkym ostatnym chcem ospravedlnit.

Chcel by som Vas vsak na par veci upozornit a spytat sa Vas par veci.

Prva, ktora ma zaujima je to, ako dlho robite s prevodnikmi AD77xx? Pretoze
moja odpoved bola podlozena mojimi skusenostami z poslednych piatich rokov.
S tymito prevodnikmi robim totiz uz od roku 1995 a co to uz o nich viem. A
naozaj vsetko co som napisal v odpovedi, je tak ako je. Nechcel som, aby ste
moju odpoved zobrali tak, ako ste ju zobrali. Preto som napisal aj to p.s.,
ktore malo zjavne patrne
opacny efekt, ako som chcel. Povodny umysel bol, aby si p.Jozef trochu sadol
a porozmyslal. Myslim si totiz, ze je dost sikovny na to, aby to zvladol.
Okrem toho niekolko emailov dozadu som trochu debatil s p.Pavlom na temu
AD7715. Asi ste si to nevsimli.

Druha vec, na ktoru by som sa Vas chcel spytat, vsimli ste si, ze za
poslednych desat rokov sa doba akosi zmenila? Zial asi nie. Lebo potom by
Vam veci ako know-how, jeho ochrana a podobne mali cosi hovorit. Alebo
nemate v pracovnych zmluvach nejake tie klauzulky o mlcanlivosti, o tom, ze
vsetko co vyprodukujete patri firme, pre
ktoru pracujete a tak? Ak poznate firmu, ktora mi da zmluvu bez tychto
"detailov", dajte mi prosim vediet, zacnem uvazovat o tom, ze sa v nej
zamestnam. Okrem toho vsetky skusenosti, ktore nadobudnete vlastnou pracou
su tie najvzacnejsie. Neviem ako Vy, ale ja mam vzdy velku radost ak nieco
funguje tak ako ma. Ale to si chce sadnut a pracovat. Alebo si myslite, ze
Vam podla jedneho prislovia, pecene holuby padnu rovno do ust??? (Urcite sa
najde aj par takych, ktorym sa to podarilo, ale potom to vyzera v
spolocnosti tak, ako to vyzera.)
Viete povodny mail mi pride asi nejako podobne. Tak, isto ako v jednej
nemenovanej slovenskej firme, kde som robil seminar o EMC. Prva otazka v
diskusii bola, ako mam urobit to a to. Zial moja odpoved, ze dotycny pan si
musi sadnut sam nad zariadenie a rozmyslat o tom, preco mu to cele pada pri
ruseni a co moze urobit sam pre zlepsenie, ho moc nenadchla. A pritom mal v
rukach temer kompletny navod. No co k tomu dodat, neviem.

Po tretie, zaujimalo by ma, ci si uvedomujete vobec rozdiel medzi
"bastlenim" a firmou zaoberajucou sa profesionalne vyrobou? Ak totiz v
povodnom maily bola poznamka,ze na peniazoch nezalezi, tak potom preco si
nezaplatit odbornika, ktory Vam to cele urobi rychlo, dobre a kvalitne?!
Patrne asi preto, ze si to radsej urobite sami, ako
by ste mali zaplatit co i len par inflacnych sestakov.
Okrem toho, konferencia na HW je nekomercna zalezitost, a preto nemozete
cakat kvalitne a hodnotne informacie. A ak sa tu nahodou objavi nejaky
komercny inzerat, tak sa okamzite spusti lavina...
Tak ako nedavno s osadzovanim PCB. Pre mna osobne to ale bola velmi uzitocna
informacia. Navyse si myslim, ze ak tu nieco niekto niekomu poradi, tak sa
patri aspon podakovat. Cest vynimkam. Prave vcera som jedenu taku odpoved
dostal. Ale vo vacsine pripadov, kde som napisal nieco naozaj k veci,
neprislo ani len dakujem... Takze mam pocit, ze
to funguje na principe: "No vsak mi povedz, ako to mam urobit? ...
A ja budem potom lizat smotanu."

Dakujem Vam za Vase odpovede a vopred Vam vsetkym dakujem za vsetky
odpovede, ktore urcite na seba nenechaju dlho cakat.

S priatelskym pozdravom

Andrej Jancura