LonWorks

Zdenek Aster zdenek.aster

From: Straka Matus <magpie@pobox.sk>
To: Multiple recipients of list <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Tuesday, April 11, 2000 11:05 AM
Subject: LonWorks

Vim sice o Lonworksu taky skoro nic ale jeden cas jsem zjistoval nejaky
veci.
V Ceske republice vim akorat o dvou firmach, ktere se tim zabyvaji jedna je
http://cln.hitech.cz/  z Uherskeho Hradiste a ta druha je nekde z Prahy. Pak
taky myslim ze ZPA Trutnov na tom ma jeden regulator jestli se nepletu.

Sice ten Neuron Chip na kterem jede LonWorks stoji asi 156 Kc. Ale jsou
potreba treba instalacni nastroje pro rozbeh site jejich cena ja asi okolo
100.000 Kc. A to uz vubec nemluvim o programovani. Jinak technologie je to
docela asi supr ale vyplatise asi pro slozitejsi systemi.

S pozdravem
                     Zdenek Aster

PS: Omlovam se za pripadne bludy a dezinformace pokud nekdo vi taky neco o
detailech LonWorksu velmi rad se poucim.