LonWorks

lubos voros lubosv
Středa Březen 17 11:53:16 CET 2004

Je mi luto, ale odpoved nebude jednoznacna.

> Sice mi uz niekto laskavo odpovedal, ale aj tak sa znovu spytam:
>
> 1) Na ake velke projekty sa uz investicia do lonu oplati?
na vsetky, ktore zakaznik zaplati /to plati vseobecne/ a na velmi zalezi na
Vasej sikovnosti, ako dokazete zvladnut samotnu technologiu a implementovat
ju tak, aby ste ju mohli v buducnosti bez vacsich obtiazi implenetovat v
inych zariadeniach /produktoch/

> 2) Dodava niekto vyvojove prostriedky pre lon na slovensku?
neviem o dodavatelovi developer packov v SK, ale na webe je vela kontaktov.
Podla mna LonWorks technologiu by som nikdy nekupoval od SK dodavatelov.

> 3) Kolko vyjde take vyvojove prostredie a co obsahuje (mari sa mi nieco o
> karte do PC + kompiler pre Neuron C)
To je zavisle na dodavalelovi cipov, modulov, odoberanych mnostvtiev, atd.

> 4) Oplati sa lon implementovat do malych zariadeni, alebo len do vyrobkov,
> ktore budu vyrabane masovo?
Ano, podla mna je to prave urcene na electronic home /inteligent home/. Ale
daju sa s tym stavat aj velke projekty, zase len zalezi na Vasej sikovnosti.

> 5) Aj keby sme do lonu sli, dodava niekto za rozumnu cenu tie neuronove
> procesory?
Urcite ano, len otazka je co je rozumna cena.