Nahrada D345D(346D)?

Tomáš Dresler t.dresler
Středa Březen 17 11:53:13 CET 2004

Ne, znaky A..F jsou nahrazeny nejakym paskvilem.
Nenasel jsem zadny takovy ani v TTL ani v CMOS a Questlink mlci taky
( Uspechem jsou znaky E, H, L, -, blank u nekterych CMOS (40xx), zbytek v
rade TTL jsou jen 1-z-10 nebo 7seg. take s cisly 1..10.
Moznym resenim je treba GAL16V8, pokud se do nej vsechny vyrazy vejdou
(myslim, ze s prehledem).

P.S. Na netu jsou u vsech techto obvodu zobrazeny bud primo znaky na
displeji, nebo pravdivostni tabulka (S.T. Microelectronic, Maxim, Toshiba,
Texas Instruments, Fairchild, STMicroelectronics, ON, Motorola a par
dalsich).

Take se rad necham inspirovat, pokud jsou i jine a dostupne dekodery.

S pozdravem/With best regards

    Tomas Dresler

mailto:edison@hw.cz
mailto:dreslet@fel.cvut.cz
mailto:edison@seznam.cz
--
tel. 0467/52 11 88 (o vikendech/during weekend)