Datovy kabel k NOKII

Igor Cesko cesko
Středa Březen 17 11:53:13 CET 2004

  Datovy kabel som robil a funguje to nasledovne: SW, ktory
podporuje FBUS dava na DTR +V a na RTS -V. Tymto sa
odblokuje spojenie Tx a Rx. Napajane je to potom iba z DTR.
SW, ktory podporuje MBUS dava na RTS +V (tym "sfunkcni"
prepojenie Tx a Rx) a na DTR +V. Teraz je to napajane z DTR aj z
RTS.
Na napajanie by teda stacilo DTR, ale mozno niektory software iba
na MBUS neovlada aj DTR (nacha ho na -V), a potom by nebolo
napajanie. Tak ako je to v navodoch mate istotu, ze sa to bude
vzdy napajat.
Inak moja konstrukcia interface je iba z 3 tranzistorov bez MAX232,
lebo som mal problemy pri pripojeni interface k notebooku.
Notebook mal na RS232 vystupne urovne iba +V = +6V a
-V = -5V. Tych +6V bolo primalo na napajanie MAX232 : (cez
7805, ktora ma na sebe este aspon 2V a naviac tych +6V este
trochu pokleslo pri zatazeni).

									Igor

Ing. Igor Cesko
Vyvoj a informacne technologie