Doporucena teplota procesoru ?

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:53:11 CET 2004

On Mon, 17 Apr 2000, Podatelna SY wrote:

> Zdravim vsechny,
> mam zde dva stejny pocitace, oba s procesorem pentium II.
> Na jednom je teplota 11 stupnu celsia a na druhem 40. Ten

:-)))  Mate ho v mrazaku ??

> se 40-citkou zlobi. Konkretne zamrzne system a jde to jenom
> vypnout. Tak mam takovy tuseni jestli vlivem prehrati procesoru
> system nezamrza.

System muze zamrzat na prehrati procesoru ale tak pri 70ti stupnich
na chladici procesoru. Ty vase teploty jsou vubec nejake zajimave,
protoze mne pri startu PC hlasi teplotu na procesoru 32-35 stC po
zapnuti - tedy par desitek vterin od zapnuti do BIOS testu pri 23stC
okolni teploty.

|                             petrsi@jcu.cz                              |