Generovani HTML stranek z databaze

Serych@Panska.CZ Serych
Středa Březen 17 11:53:11 CET 2004

Vas dotaz vypada, jako byste chtel vzit databazi, pripravit si nejaky
template a pak spustit neco, co by spojenim dat a toho templatu vygenerovalo
soubory .html, ktere by se pak pretahly na www server. Rozumim tomu dobre?
Pokud ano, nevidim Vase reseni jako prilis stastne. Daleko elegantnejsi je
na serveru udelat treba ASP (Active Server Pages) nebo neco jineho, PHP atd.
(pri rozhodovani asi nejvic zalezi na zvyku a platforme, na ktere bezi
server). Tim usetrite krok generovani stranek. Generuji se automaticky až
při pozadavku klienta, a to ze zcela cerstvych dat.
Udelat .ASP stranky z jednoduche databaze neni az tak slozite, ale je jasne,
ze pokud v tom nedelate, prvotni energetickou barieru "dostani se do toho"
budete muset prekonat.
Pokud byste stal na svem, napada me nouzovka, ktera by mozna mohla fungovat.
Ve Wordu pomoci  "Hromadne korespondence" vygenerovat z dat "stranky" a ty
pak ulozit jako .html

			Jakub Serych