Generovani HTML stranek z databaze

Pavel Kriz KRIZP1
Středa Březen 17 11:53:10 CET 2004

> Stavte se za mnou na AMPERu stanek D13, tel. 0603-531605
>Tento problem postupne resim, z databaze v ACCESSU generuji stranky
>www.ei.cz/bazar pomoci programku vlastnorucne napsanych ve Visual Basicu z
>ACCESSU

Brrrr. Jako Linuxakovi se mi jezi vsechny chlupy. Nicmene vam nechci brat
narok na vlastni reseni, chapu ze si to delate v tom, co asi umite. Ja
postupuji obvykle stejne. Ja jsem dal prednost jazyku Perl (Practical
Extraction and Report Language - tedy presne to, co potrebuji :-).
Neco malo viz.
http://www.gybon.cz/~pavkriz/crusader/web/
ale cokoliv konkretni byva vetsinou dosti individualni zalezitost.

Jeste mala poznamka - konektivita s Vasi databazi nebude v Perlu zadny
problem, staci se podivat na seznam podporovanych databazi:
http://www.cpan.org/modules/00modlist.long.html#7)DatabaseInter

>Zatim mam skluz v aktualizaci, nebot se ucim Visual Basic, ale je to dobra
>cesta

>Je to na puli cesty mezi statickymi stankami a ASP, ale da se s tim delat
>kouzla

Toto reseni povazuji za pomerne "chytre". Neni prece nutne pouzivat
CGI tam, kde by nebylo az tolik vyuzito. Zcela s Vami souhlasim (viz.
strucne pojednani na mem webu).

Tolik tedy propagace Perlu ;-)

S pozdravem Pavel Kriz
The Perl motto is "There's more than one way to do it."

>S pozdravem

>            ing. Jan Galuszka

FANDA elektronik s.r.o., Terlick? 475/22, 735 35 Horn? Such?
tel.fax.: 069/6425819, mobil 0603/531605, jednatel ing. Jan Galuszka
ICO: 62301802, DIC: 370-62301802
E-mail: fanda@elektronika.cz , ICQ: 20949586

provozovatel informacn? slu?by ELEKTROnik-info ... WWW.ELEKTRONIKA.CZ
vydavatel casopisu ELEKTROinzert

E-mail: fanda@elektronika.cz je spolecn? i pro firmu Jan Galuszka - GALVEOS