sietova karta

Ing. Michal MEDEK Michal.MEDEK
Středa Březen 17 11:53:10 CET 2004

>Mozna zkusit sitovy adapter Dial-Up je to taky sitove zarizeni
>ve Win98(Win95) je mozno nainstalovat modem nebo jen seriovy kabel
>(Standard Modem Types - Dial-Up Networking Serial Cable betwen 2 PCs
>(nevim presne jak je to v cestine, protoze mam  anglickou verzi Woken))
>tomuto zarizeni lze pridelit IP a je z toho razem plnotucne sitove
rozhrani.

>Stepan :-)

Tenhle problem taky resim. Postavil jsem si neco na styl PICoWeb -
PIC+RS232+nic dalsiho. Je to pripojeno na RS232 a poskytuje to
1-2 www stranky. A ted nevim jak presvedcit W98cz, aby se mi
na RS232 spojiti a mohl jsem s tim komunikovat, treba IE 5.
Mohl by mi nekdo poradit? Prosim trochu podrobneji, ne jen
stylem "pust tam xxx a zadej yyy, ty dube!". Ted jsem to nemyslel
na Stepana..., ale nejak jsem tenhle postup v praxi nedotahl do konce.

Dekuji Michal