Laserovy telefon

Kollar Pavol pavol.kollar
Středa Březen 17 11:53:09 CET 2004

> K optickemu
> kterou lze v GM
>
> Vy modulujete laserovou diodu kmitoctem 1MHz ? Jake intenzity
> vyzarovani
> jste dosahl. Ja mam zkusenost ze od 9kHz uz se neda dosahnout maxima.
> Tedy s temi laserovymi diodami co jsou v ukazovatkach.
To vobec nieje pravda. Laserova dioda by mala byt schopna ist este podstatne
vyssie ako spominany 1MHz. Tych 9 kHz moze byt obmedzenych pouzitim
laserovky spolu s modulom z ukazovatka kde su nejake kondiky. Ja som na to
tiez narazil.

Vedeli by ste (mr. Krejsa) poskytnut schemu na driver tej laserovky? To je
podla mna najhaklivejsia cast hlavne pri vyssich frekvenciach. Dakujem.

Pavol Kollar