laserovy diodovy modul 635 nm

Kollar Pavol pavol.kollar
Středa Březen 17 11:53:09 CET 2004

Kdesi som mal graficku zavislost citlivosti ludskeho oka na vlnovu dlzku. Uz
to asi nenajdem (pokusim sa), ale osobne si myslim, ze to nebude tych 2-3
krat. To uz by to musel ist niekde do near IR oblasti, co moze byt niekde
pri 780nm. Ja som svietil kolegovi s ukazovatkom na asi 1300m. Urobilo mu to
stopu asi 4x2m a bol z toho paf. Podla jeho slov to bola "riadna pecka". Za
tu cenu co to predava GM sa neoplati o tom vela rozmyslat, treba to
vyskusat.

PS. aj na ukazovatku je udaj: wavelength 635-670nm.