Doporucena teplota procesoru ?

Vladislav Stulak stulak
Středa Březen 17 11:53:08 CET 2004

Zdravim ..

Tych 11 stupnov je urcite chybna hodnota. Najskor je sposobena vadnym
snimacom. Videl som uz procesory, ktore par sekund po starte pocitaca mali
100 stupnov. Na tom pocitaci sa nedalo nic robit, pretoze BIOS to okamzite
vyhodnotil ako  prehriatie procesora a cely komp sa v tej chvili vypol.
Povedal by som , ze 11 stupnov je ten lepsi pripad, aspon ten komp ide.
Pomohla vymena celeho motherboardu..

                        Vladca

PS: ja sam bezim uz rok a pol na Mendocine 300 pretaktovanom na 450 bez
akychkolvek problemov, pricom teplota procesora NIKDY nebola vyssia ako
43-44 stupnov ( aj to iba v najvacsich horucavach v lete ).