sietova karta - reseni

Zdenek Dvorak zdvorak
Středa Březen 17 11:53:08 CET 2004

jestli myslis to co ja, tak tomu rikaji NULLMODEM. To ale funguje stejne
jako klasicky modem (s jinymi retezci), jen ty odpovedi davaji pocitace
vzajemne sami sobe. Muzes se mrknou do INF souboru.
Navaze ti spojeni i kdyz ty draty visi do vzduchu? Jestli ano, tak mas
opravdu neco noveho a moooc by me to zajimalo. Ale bavil jsem se o tom tehdy
i na M$ a prochazel SDK a DDK a kdovi co a vazne NIC! Vsichni se i v
odbornych M$ konferencich shodovali, ze to nejde.
								zdvorak

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.