89C2051+ IR control ?OFF TOPIC

Martin Sanek martin.sanek
Středa Březen 17 11:53:08 CET 2004

A safra!! To me nenapadlo!!
Jak je videt, mam se toho jeste hodne co ucit.:-)))
Ovsem kdyby jsi videl muj "domecek"( v uvozovkach proto, protoze je
opravdu malinkaty) tak by jsi pochopil proc se nekdy
dalkove ovladani hodi.Chodit po schodech porad sem a tam
nebo porad nekam tahat spousty dratu( natahnul jsem mezi patrama
23prumer husi krk a uz ted je dost plny a to jsem tam jeste nic nedal)
tak je lepsi jak pravil Jara da Cimmerman:"Zkuste to bez dratu mily
Marconi"
No nic. To ja jen tak, aby rec nestala.

Zdravi Martin