ruseni radaru - resp. ruseni CD

Ales Filip afilip
Středa Březen 17 11:53:06 CET 2004

Hello ing.,

úterý, 18. dubna 2000, you wrote:

BDi> Zdravim vsechny,
BDi> kdyz uz jsme u toho ruseni. Taky mam jeden problem. Bydlim na kolejich a o
BDi> jedno patro vys bydli nejaci ..., kteri dojdou treba ve 3 hodiny rano z
BDi> parby a pusti si na plne kule CD s nejakym DUCDUC. Posledne uz jsem byl
BDi> tak vytoceny, ze jsem se rozhodl s tim neco udelat. Nevite, jak by se dala
BDi> udelat nejaka rusicka aby si to nemohli pustit???
BDi> d.

Take jsem mel takove sousedy v panelaku. Kdyz uz jsem se opravdu nas..l, tak jsem
jim shodil na chodbe jistic a pro jistotu ho jeste v te poloze zakapl
vterinakem :-) Jak to vyresili navim, ale od te doby je klid.

Ales Filip    <afilip@gmx.net>
Kutna Hora    <FIDO 2:423/87>
  http://www.bitest.cz/ales
        ICQ:64650313

Pozor !! Tato zprava obsahuje viry. Necist !!