ruseni radaru - OT

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:53:05 CET 2004

On Wed, 19 Apr 2000, "Chytil, Anton?n" wrote:

> 	Jenze za co Vas budou pokutovat - za to ze jim selhal radar ?
>

> Mam takovy pocit (ale jenom pocit) ze do auta se nesmi davat jen tak
> ledasco.
> ... nekde jsou myslim dany podminky co tam muze byt ... a plati pravidlo CO
> NENI POVOLENO, TO JE ZAKAZANO :-(

Takze kdyz se vyrobi novy typ telefonu, zesilovace nebo neceho, tak si to
zasadne ssebou nesmite vzit do auta ? Jedna vec je otazka vyrobce kdyz Vam
to chce prodat musi mit homologaci a povoleni, druha vec je co si
ubastlite sam na vlastni riziko. Napriklad - autoalarm a immobilizer
vlastni vyroby - proc by jsem si ho nemohl postavit a namontovat ?

|                             petrsi@jcu.cz                              |