ruseni radaru

Ing. Jan Dvorak, CSc. jan.dvorak
Středa Březen 17 11:53:05 CET 2004

Necht mi laskave ostatni ucastnici konference prominou, ale
slibuji, ze tato moje replika bude k danemu tematu
posledni. Neodpovidam na kazdy prispevek v teto konferenci
uz z prirozene lenosti, ale k tomuto tematu dosud nikdo
nerekl to, ze snaha zmast z nasich dani placenou policii,
jez se ma starat o dodrzovani zakonnosti v teto zemi, je
odsouzenihodne, a to presto, ze prolomit technicke
prostredky, kterymi policie disponuje, muze byt vyzvou pro
bystre hlavy. To plati i presto ze temer vsichni mame sve
spatne zkusenosti s policii a uprimne se smejeme anekdotam
o policajtech.

Proto jsem napsal svoji prvou odpoved. Neocekaval jsem, ze
to zmeni beh sveta, ani ze tato snaha ustane. Jenom si
myslim, ze to zde melo zaznit podobne jako napomenuti k
zalezitostem s kradenim software. Pokusil jsem se rovnez
naznacit, ze bystre hlavy najdou v nasem svete mnoho
oblasti, kde se mohou uplatnit i jinak nez na hranici
legalnosti stojicimi snahami. Pokud si toto nekdo
vysvetluje jinak, je to jeho veci a nehodlam jej
presvedcovat.

Jan Dvorak

vlastni