Wireless alebo ako bezdratovo prepojit sve PC

Milan Musec milan.musec
Středa Březen 17 11:53:05 CET 2004

> Zkus se podivat na http://www.artbrno.cz.

prave tam ponukaju tie radiomodemy ale nemam 22000Kc
potrebujem lacnejsie  riesenie bud cez irda alebo cez laser. uz som
rozmyslal ciby sa dalo poucit nejake irda dialkove ovladanie ktore koduje
vstup. napr na nzapinaie spotrbicov. s tym ze by som nic neprepinal ale
boliu by to bitove informacie. pridal by som zpar irda lediek tak aby to
malo dosah na tych 250m.
v mam AR 1998/1999 rocnik tak je vela takych veci ale neviem ci sa to da tak
pouzit ako uvazujem. Samozrejme ze soft okolo toho som schopny si spravit
potrbujem len HW
milan