Spinany zdroj 30V

Kollar Pavol pavol.kollar
Středa Březen 17 11:53:05 CET 2004

Dakujem vsetkym za odpovede.
Urcite bude potrebne hlboke studium. Navyse som pozrel asi 7 starych PC
zdrojov a vsetky tie vf trafa su vinute naprv sekundar a potom primar. Takze
by som ho musel previnut cele. Navyse to jadro je lepene, takze neviem ci sa
mi ho vobec podari rozobrat. Takze asi jedine riesenie je postavit to z
novych suciastok. Vysledok zverejnim.

Pavol Kollar.