Wireless alebo ako bezdratovo prepojit sve PC

Radek Benedikt benedikt
Středa Březen 17 11:53:05 CET 2004

	Siemens Gigaset M101, coz je datovy modul, cena za par je do 10 tis. Kc
(bez DPH, dneska mozna i o neco nizsi). Tech 250 m by bylo na hranici jejich
pouzitelnosti, zalezelo by na kusu a na spouste dalsich okolnosti. Umi to
seriovku 115200 Bd.

bye,
     Radek (benedikt@lphard.cz)

-----Původní zpráva-----
Od: hw-news@list.gin.cz [mailto:hw-news@list.gin.cz]za uživatele Milan Musec
Odesláno: 19. dubna 2000 14:49
Komu: Multiple recipients of list
Předmět: Wireless alebo ako bezdratovo prepojit sve PC

Zdravim,
mam taky problem, chcel by som prepojit dva pocitace moj a kamaratov na
vdzialenost cca 250m (vzduchom) a cca 500m po obvode domov. On byva o par
bran dalej a smola je v tom ze v druhom dome a tak vzdialenost 50 m medzi
domami je na natiahnutie kable na d moje sily. Pretom som zacal pozerat po
radio moznostiach ale nic rozumne som nesasiel - cenovo (taky radiomodem
stoji 11000Kc bez dane).